Magazinele virtuale si social media Oradea

Magazinele virtuale si social media

Web design-ul este elementul psihologic care genereaza cresterea vanzarilor. Atunci cand realizezi un website si conceptul de webdesign a acestuia, consta in vizitatori mai multumiti, inclinati sa realizeze actiunile pe care tu le doresti: sa intre in contact cu tine, sa iti cumpere produsele, sa te recomande prietenilor lor.

Conceptul de webdesign a aparut pe piata, in jurulul anului 1995, acesta se definea ca fiind un proces de realizare a paginilor HTML statice, care cuprindeau link-uri, texte si imagini. Social media, adica mediile sociale, sunt astazi o solutie de promovare si intretinere a relatiilor cu clientii pe care nimeni nu ar trebui sa o neglijeze.

De ce?
Pentru ca in primul rand, statistic vorbind, din ce in ce mai multi romani foloseste mediile sociale, numarul utilizatorilor ajungand sa atinga cifre de ordinul milioanelor, iar in al doilea rand, pentru ca instrumentele de promovare/intretinere a relatiilor sunt accesibile, usor de folosit si cu un impact mare. Foarte multe companii mari din Romania si strainatate investesc bani grei in social media pentru a-si promova produsele si, nu in ultimul rand, pentru a-si mentine actualii clienti.

Cum ma poate ajuta social media?
Promovarea in mediile sociale tine foarte mult de imaginatia dvs – ce oferiti, cum socializati cu potentialii sau actualii clienti si de modalitatile prin care ii determinati sa va promoveze pagina sunt strategii pe care trebuie sa vi le asumati de la inceput. In mod normal, de acest tip de activitati, la firmele mari, se ocupa un social media marketer – platit pentru a elabora strategii si modalitati de interactiune cu clientii.

Accent pe calitate
Calitatea serviciilor / produselor oferite este cruciala atunci cand va axati pe social media marketing. Asa cum impresiile bune se raspandesc usor in aceste medii, si proasta calitate sau lipsa de profesionalism pot avea efecte dezastruoase! Oamenii discuta, comenteaza, trimit mai departe iar asa cum bine stiti – parerile proaste si zvonurile negative se raspandesc mai usor decat cele de bine.

Folosirea aplicatiilor – mai mult decat cruciala
In social media nu este suficient sa postati mesaje cu ultimele produse si sa intretineti discutiile cu potentialii / actualii clienti. Este mai mult decat esential sa faceti un research asupra aplicatiilor care va pot face viata mai usoara, sau care pot transforma pagina dvs de promovare intr-una mai eficienta, care sa atraga mai multa atentie si care sa mentina publicul mereu activ!

Principiile unui design reusit
Orice produs, fie ca ne referim la un mp3 sau la un magazin virtual, are nevoie de un design care sa respecte anumite principii sau, cu alte cuvinte, nevoi ale consumatorilor obisnuiti. Sa faci design nu inseamna doar sa-ti lasi frau liber imaginatiei, ci presupune respectarea unor principii – in functie de produs, desigur! In cele ce urmeaza, va prezentam cateva principii importante care pot sta la baza unui design reusit.

Fii inovator
Inovatia nu are limite! Mereu este loc de mai bine si oportunitatile pentru un design “perfect” sunt practic nelimitate. Un designer inovator lucreaza de regula mana in mana cu posibilitatile oferite de partea tehnica a produsului – de tehnologia folosita.
Ofera posibilitati practice cu ajutorul designului – Pentru ca un produs sa fie cu adevarat util, nu este suficient sa privim doar spre partea de functionalitate – tehnologia poate fi exploatata prin intermediul unui design care ofera posibilitati, capabil sa poata satisface anumite criterii specifice consumatorilor pe care ii tinteste produsul respectiv.
Simtul estetic nu trebuie sa lipseasca – Fara sa ne dam seama, produsele cu care intram zilnic in contact ne afecteaza – pozitiv sau negativ. Ei bine, acestea trebuie sa fie create cu bun-simt, astfel incat sa starneasca emotii pozitive consumatorului. Produsele care intra in contact direct cu consumatorul au nevoie de un designer cu un bun simt estetic!
Un design reusit este inteles de toata lumea – De multe ori designerii tind sa se complice – greseala care se revarsa asupra produsului, pentru ca acesta, daca nu va fi inteles de consumatori, nu va fi folosit. Se fac studii sociologice pentru a se determina daca oamenii sunt pregatiti pentru a face fata schimbarii sau inovarii – ca exemplu putem oferi tableta pc (ex: iPad), care in ciuda popularitatii de astazi a fost respinsa categoric de predecesorii nostri in urma cu mai bine de 30 de ani!

Posted on 12 septembrie 2016 in General

About the Author

Leave a reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to Top